Reklamní služby
Digitalní tisk
Technologie digitalního tisku je vhodná pro kvalitní tisk malosériové výroby tiskovin - např. vizitky, prospekty k výrobkům, svatební pozvánky, maturitní oznamení apod.
- Technologie digitalního tisku dělíme na 3 typy: Leasrová, Inkoustová a Led.
Laserový tisk
Výhody laserové technologie jsou malé vstupní náklady na pořízení stroje - v současné době je to nejrozšířenější způsob výroby digitalních tisků. Technologie laseru jsou vhodné pro rychlý barevný výstup kdy je kvalita tisku druhořadá. Nevýhoda laserového tisku je ta, že se tisk postupem času zhorší (důsledkem opotřebení tiskových válců) což může být u některých tisků nežadoucí.
LED tisk
Technologie LED se používá poměrně krátkou dobu z důvodu finanční náročnosti na pořízení stroje. LED technologie jsou malé diody které rovnoměrně osvicují obraz, který chceme vytisknout. Je to v současné době poměrně nová technologie, která je na pořízení nejnákladnější, ale zharučuje stálobarevnost. Technologie LED se používá pro dosažení co nejkvalitnějšího grafického výstupu.
Inkoustový tisk
Technologie tisku Inkoustem se používá již několik desítek let. Na pořízení stroje je potřeba nejmenší vstupní investice, tomu ale odpovídá i výsledná kvalita tisku. Tyto tiskárny se prodavají pro běžný domací tisk. V profesionálnim segmentu se od inkoustové technologie postupně odstupuje a pro malosériové výroby ji nahrazuje již zmiňovaná technologie LED.
Naše společnost používá v současné době jak laserovou tak LED technologii např.: OKI ES 9410 (LED) a Canon IRC 4580i (laser).
Výroba tiskovin
Tiskneme od malých nákladů na OKI tiskárně až po velkoformátový tisk na plotru Canon IPF 8300, nejčastěji:
- vizitky, letáky, reklamní prospekty, fotografie, svatební oznámení, maturitní pozvánky
- fotoknihy, vazba dokumentů, vazba diplomovaných prací, výroba katalogů, kalendáře
- plakáty, billboardy, reklamní poutače, výroba reklamních áček
Řezaná reklama
Řezaná reklama je technologie kde se místo klasického inkoustu používají folie - nejlépe od osvědčených výrobců např. AVERY, ORACAL. Výhoda této techniky je, že se motiv
vyřezává z předem dané barevné folie. Tato folie se nedá potisknout žádným barvivem pouze provádět řezy. Její velká přednost je, že drží stálé barvy a pokud jí společnost
zavede má stále stejný barevný rozsah.
Řezaná reklama se výborně hodí například pro realitní kanceláře, autobazary, restaurace, hotely a další společnosti, které často mění obsah reklamy.
Nevýhodou řezané reklamy jsou dražší výrobní náklady a tím vyšší koncová cena pro zákazníka.
Grafické a přípravné práce
- připravujeme grafické návrhy tiskovin
- realizujeme předtiskovou přípravu
Aplikace reklamy v praxi
- polepy výloh a obchodů, restaurací a dalších prostor
- distribuce tiskovin a reklamních materiálů
- tvorba navigačních systémů
- marketingové průzkumy
- zajišťování hostesek na veletrhy a výstavy
- roznos reklamního tisku a propagačních materiálů vlastními zaměstnanci